112 ACİL ÇAĞRI MERKEZİ PERSONELİNDEN ÖĞRENCİLERE FARKINDALIK EĞİTİMİ
112 Acil Çağrı Merkezi’nde görevli Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse Namık Kemal İlkokulu’nda öğrencilere mesleğini tanıttı.
112 Acil Çağrı Merkezi’nde görevli Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse Namık Kemal İlkokulu’nda öğrencilere mesleğini tanıttı.
DMHA DÜZCE - Düzce 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü’nde görev yapan Çağrı Karşılama Personeli Ayşegül Köse, Namık Kemal İlkokulu’nda düzenlenen etkinlikte mesleğini tanıttı. Etkinlik kapsamında öğrencilere, 112 Acil Çağrı Merkezi'nin hangi durumlarda aranması gerektiği ve merkezin çalışma sistemi hakkında bilgilendirme yapıldı. Ayşegül Köse, özellikle gereksiz çağrıların önlenmesi ve acil durumlarda doğru bilgi paylaşımının önemine dikkat çekti. Öğrenciler etkinlik sırasında merak ettikleri soruları sorma fırsatı bulurken, eğitimin sonunda 112 Acil Çağrı Merkezi’nin önemine dair bilinçlendirme hedefi başarıyla gerçekleştirildi.
Benzer Haberler
ANNELER GÜNÜ ÖNCESİ EROL ÇİÇEK EVİ'NDE HAZIRLIK YOĞUNLUĞU
DÜZCE SMMM ODASI 15. OLAĞAN GENEL KURULU BAŞLADI
DÜZCE ANAHTAR PARTİ'DEN 4. YIL DÖNÜMÜNDE DÜZCE MEDYA GRUP'A ANLAMLI ZİYARET
DÜFEST 2025, COŞKU DOLU BİR BAŞLANGIÇLA KAPILARINI AÇTI
AKÇAKOCA SOKAKLARINDA SAĞLIK İÇİN YÜRÜDÜLER HASTALIKLARA KARŞI TEK YÜREK
112 PERSONELİNE DENİZDEN TIBBİ TAHLİYE EĞİTİMİ VERİLDİ
İL SAĞLIK MÜDÜRÜ YASİN YILMAZ'DAN 112 ACİL SAĞLIK HİZMETLERİ İSTASYONLARINA ZİYARET
DÜZCE'DE ORMAN TEMİZLİĞİ ETKİNLİĞİYLE TOPLUMSAL FARKINDALIK OLUŞTURULDU